Pages

Sunday, November 15, 2009

~ IMPIAN QU PADA SANG CAMERA ~




Hello!

Impian pertama qu dah pon terlaksana. Alhamdulillah :) Now, impian kedua yg sangat aku nakkk adalah....memiliki sebijik camera NIKON ! Yayy!! ;) Tapi siyess taw, aku xkire yg mane satu pon jenis die asalkan Sang Nikon yg berkualiti..plan nk amek kat pandan capital too..c0z lau nk amek yg cash tross mmg menyangap arhh aku merangkak an..(huruf besar yea!)BKN X MAMPU..tpi SAVE BUDGET cket ahhh ;p kahkah! akulah sang bakhil itu okeh! (pedulik ape duit aku!) shut up & read! ;)) hehehee..Insay-Allah!

0 comments:

Post a Comment

Sunday, November 15, 2009

~ IMPIAN QU PADA SANG CAMERA ~

Posted by •superBmuks• at 10:15 PM



Hello!

Impian pertama qu dah pon terlaksana. Alhamdulillah :) Now, impian kedua yg sangat aku nakkk adalah....memiliki sebijik camera NIKON ! Yayy!! ;) Tapi siyess taw, aku xkire yg mane satu pon jenis die asalkan Sang Nikon yg berkualiti..plan nk amek kat pandan capital too..c0z lau nk amek yg cash tross mmg menyangap arhh aku merangkak an..(huruf besar yea!)BKN X MAMPU..tpi SAVE BUDGET cket ahhh ;p kahkah! akulah sang bakhil itu okeh! (pedulik ape duit aku!) shut up & read! ;)) hehehee..Insay-Allah!

0 comments on "~ IMPIAN QU PADA SANG CAMERA ~"

Post a Comment